Yrittäjä – varo tätä huonoa neuvoa
Markkinointia vuonna 2016 Törmäsin eilen LinkedInissä artikkeliin joka jäi pyörimään inhottavasti takaraivooni. En voi olla jakamatta artikkelia.
Markkinointia vuonna 2016 Törmäsin eilen LinkedInissä artikkeliin joka jäi pyörimään inhottavasti takaraivooni. En voi olla jakamatta artikkelia.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Millainen on hyvä briiffi? Briiffi on erittäin hyvä työkalu tulokselliseen markkinointiin. Varsinkin PK-yrityksille. Briiffi, kampanjabriiffi, brief. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Huonosti toteutettuna markkinointi on aina kulu. Briiffin ainut tarkoitus on tehdä kampanjasta ja yhteistyöstä investointi. Investointi joka lisää myyntiä ja tuo lisää euroja kassaan ja lopulta markkinointibudjettiin. Se on ainut syy tehdä mainontaa. Alla…
Tosielämän pomoa piilossa Nauroin tuossa eräänä päivänä vedet silmissä, kun kuuntelin erään työntekijän tarinaa omasta organisaatiostaan, missä työntekijät menevät pomoa piiloon joka päivä.
Asiakas yrityksen menestystekijänä Kirjoitus liittyy tähän listaan yrityksen menestystekijöistä ja kilpailueduista. Aikoinaan Mato Valtonen totesi ytimekkäästi “Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä.”
Kilpailuetu esimerkkejä Alla oleva lista menestystekijöistä ei ole täydellinen. Sitä päivitetään koko ajan.
Johtajan vastuu pitää valita – Ann Wahlroos-Jaakkola, kohtalo ja toimitusjohtaja Lauantai aamuna minulla kuohahti.
Mitä Markkinointiviestinnän viikolta jäi käteen? Osa 2 Päivä kaksi käynnistyi vauhdikkaasti: nukuin pommiin. Raportti ensimmäisestä päivästä täällä.
Mitä Markkinointiviestinnän viikko 2015 tarjosi yritysjohdon valmentajalle? Mielenkiintoisimmat poiminnat ja napakka rapsa johdon näkökulmasta.
Voiko yritys menestyä ilman toimitusjohtajaa? Sain tällä viikolla yhteydenoton erään yrityksen osakkaalta, joka oli huolissaan rahantekokoneensa huolenpidosta. Hänellä oli osuus eräästä “kalastusaluksesta”. Vaikka markkinoilla myrskyää tällä hetkellä rajusti, eivät omistajat halunneet alukselle kipparia. Sellaiseen ei kuulemma ole tarvetta. Sattumaa tai ei, mutta tämän viikon maanantaina Kauppalehden (14.9.2015) kansi näytti tältä.